søndag 9. november 2008

norsk fotball

Her en dag var eg på Virgin Active for å trene litt... jada, du leste rett, eg trente faktisk. Gjør faktisk godt innimellom har eg oppdaga.. men storyen min i dag e som følger:
Mens eg småjogga en liten tur på tredemølla såg eg på noke sportsnyheter. (tredemøllene har sin egen lisje tv-skjerm foran... veldi fancy greie...) Når nyhete va ferdi kunne programlederen medele at det var tid for ukas quiz som var om norske fotballstjerner i premier league.. hmm interresant tenkte no eg, og jammen so vakje det norske fotballspelera som blei testa.
So der sto eg altså, på treningstudio i Sør Afrika og såg på Jan Åge Fjørtoft, Henning Berg og en til som eg ikkje huska navnet på...
Spørsmåla dreide seg mest om Ole Gunnar Solskjær selfølgelig, men og noken andre norske fotballspillera.

Jaja, det va no en litt surrealistisk opplevelse fra min tilværelse her nede...

Ingen kommentarer: