torsdag 6. november 2008

Eg er som sagt tilbake i Johannesburg for mitt andre år som deltaker i Bands Crossing Borders.

Bands Crossing Borders er et utvekslingsprosjekt mellom Norges Musikkorps Forbund og Field Band Foundation i Sør-Afrika. Prosjektet er finansiert av Fredskorpset og eg er evig takknemmelig for at dei har gitt meg muligheten til å jobbe her i Sør-Afrika.

Vi er fire norske som jobber her nede og så er det fire Sørafrikanere som er i Norge. Dei reiser rundt og gjør seminarer der de lærer vekk sørafrikansk musikk og dans. (Det går faktisk an å bevege seg litt når en spiller…) I tillegg til det går dei på Toneheim Folkehøgskule.

I fjor når eg jobba her var vi seks norske, men i år er vi altså bare fire. I tilegg til meg er det Ragnhild, Odd-Erik og Jørgen som utgjør årets team med nordmenn, og eg må sei meg godt fornøgd med teamet Silvelin og Stig plukka ut:)

Vi jobber i hovedsak i dei fire Gauteng regionane. Dvs. Alex, Dobsonville, Cullinan og Springs. I tillegg er målet at vi skal få gjort litt i Witbank, Bafokeng, Blouberg og Musina.

I tillegg til å jobbe i regionene driver vi også med litt forberedelse til skolen som Field Band skal starte opp. Vi skal blant anna evaluere alle lærere i Field Band for å finne ut hvilket nivå dei er på i teori og gradere dei ut i fra et eksisterande graderingssystem… phu.. det e nok å henge fingrane i…

Ingen kommentarer: